Vi är på gång..

.. vi är laddade vi är tända! åhh! Vi är på gång!
Ikväll kan allting hända! Åhh! ;)

Dansen är i full gång elr ja nu har vi rast men annars kör vi på för fullt! :) Alla är superladdade och längtar efter att få stå där uppe på scenen med en fullsatt galaxen ;) Ikväll börjar de kl 19.00 och imon vet jag inte hur många gånger vi ska visa upp men de är ett antal visningar iaf :P den första börjar vid halv 9 och jag ska vara på skolan redan vid 7 vilket betyder att jag måste ta bussen vid 6 och gå upp vid 5! galet tidigt! Och nu svamlar jag en massa märker jag x) så borde nog sluta skriva nu ^^
Vi ska i alla fall ge järnet ikväll! och ha skit kul förstås!
Så får vi hoppas att de kmr många ikväll! :) Och imon och kollar ;)
Puss på er! ♥
LOVE E


Kommentarer
Postat av: Anna

LYCKA TILL! ♥

2009-12-10 @ 22:05:39
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0