Julen är här ♥

Julkänslan är på topp här hemma! Jullov imorgon, snön ligger på marken, julmusik som spelas för fulla muggar och bara en vecka kvar till jul! :) ja nu har den äntligen julkänslan kommit på riktigt i år. Till helgen ska granen tas in och pyntas och julbak ska de också bli sen får vi se va vi hinner med för annat :) Handla klart dom sista juylklapparna kanske? jag har fortfarande ngra kvar att köpa så de vore kalas om jag hinner köpa dom också :)
Men nu ska jag kila ut till mamma, pappa och lillasyster som sitter och myser framför brasan och kollar på tv :) 
För att avsluta detta inlägg säger jag som syrran "Jag älskar jul och jag är glad att jag har en så stor familj att dela den med." De finns inget bättre än att fira den med er! ♥
Puss på er! // Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0