Happy new year!

Gott nytt år på er allihopa! Hoppas ni får en kväll att minnas! :)
Kvällen ska spenderas såhär:
Nu förfest hemma hos michelle med dom närmaste tjejkompisarna. Sen vid 9 tiden så åker vi vidare hem till Amanda där alla andra finns :) Alla som man vill fira med är nästan med i år vilket är skit kul! De är bara några tjejerna och killar från klassen och lisa & sofie som fattas annars så tror jag att nästintill hela gänget är samlat :) Jag hoppas och tror att kvällen kommer bli skit kul och långt över förväntningarna! :)
För att sumera år 2009 så kan man väl säga att de har varit som en berg- och dalbana. Både på ett poitivt & negativt sätt :) I år har jag hittat mig själv lite mer, fått ännu mer vänner att älska, blivit kär men även blivit sårad, festat mer än nånsin (love it!), fått en lillasyster och massa massa mer! :) 2009 har varit toppen och jag hoppas 2010 blir ännu bättre! :D
Nu är de dags för mig att åka :)
Have a great night all! Love yaa! ♥
// E- Tonight I feel so good!
ps: Kvällens outfit får ni imon ;)




Tack för året som gått alla :)
Ni har gjort de minnesvärt! ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack själv för igår Elin :) Har saknat dig jättemycket! Fika tycker jag låter som en kanonidé :)<3

2010-01-01 @ 18:46:02
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0