God fortsättning! :)

Hej hopp alla där ute :) Hoppas alla hade en underbar julafton med massa mys! de hade i alla fall jag :) jag spenderade den med min familj, min farfar, mina kusiner, mormor & morfar, faster, moster, farbror och morbror :) Först hos mormor en vända där ochj träffa ngra, sen hem och träffa den andra hälften. Lite stressigt men de är de väl alltid såhär i juletid :P 
Fick en Ipod med gravering på baksidan (de stod mitt namn och en text på latin), massa saker till mitt rum som ska göras om, kläder, tomas sabo armband, gymboll (nu ska de börja hårdtränas även hemma! ;) och massa småprylar :) Jätte glad för alltihopa! Tack alla! 


NU ska jag träffa min underbara Lisa som åker till Malaysia imon och ska vara borta i nästan 3 veckor(!) Känns som en evighet :( Åk inte lisa!!! ;( snälla ? (a) hahah ne bara skojjar klart du ska åka stumpan! och ha kul! :)
Ska åka tilll henne nu och mysa lite  och säga hejdå sen kanske de blir lite festande ikväll :) Inga bestämda planer än men ngra olika alternativ finns de att välja bland iaf :)
Puss på er! och åter igen, god fortsättning! ♥
// E

Min alldeles egna stjärna! ♥


min stjärna! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

har du klurat ut vad den där på latin betyder ännu? :) <3

2009-12-25 @ 18:25:35
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0