Dags för dans! :)

Just one look at you and I can tell that we click so perfectly.
But how can I put into words the way you make me feel inside?
Butterflies, goosebumps, euphoria.. Putting my emotions to work.


Tiden susar förbi. Och jag har lite tappat stinget med bloggen.. jag har inte haft ngt roligt att skriva om och inte haft ork heller för den delen =/ men idag är de bara 12 dagar kvar tills london-, paris- och madridtjejerna kommer hem! :) Jag räknar ner dagarna för jag längtar tills brudarna kommer hem! :) Saknar er!


Om en kvart ska jag träna med dans och gestaltning för på torsdag och fredag är de dags för luciauppvisning! :) Kommer vara sjukt nervös men jag vet att jag komer tycka de är sjukt kul också så jag får väl klara av de på något sätt :P Hoppas bara att de går bra! De är inte lika kul om man tabbar sig :/ Så nu håller ni tummarna för mig! visst gör ni? :) 
Men nu måste jag kila!
Puss Elin


Kommentarer
Postat av: emmy

åh ni är för söta! Nu är det inte långt kvar :)

2009-12-07 @ 16:16:50
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: P R I M M S - svarar

DU kommer säkerligen inte att tabba dig tror jag! Jag tror faktiskt jag struntar i Sony. Kollar man så verkar Nikon och Canon bättre. Får se om tomten kommer med någon :) Fredagen var skitbra, eller vad säger du? PUSS

2009-12-07 @ 19:24:16
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0