20091228 måndag

Mellandagsrea- överskattat eller inte?
För mig är de nog faktiskt överskattat. När man var mindre var rea nästan de bästa man visste. De var då man kunde köpa alla dom sakerna man ville ha för nu hade man råd. Men nu när jag blivit äldre och jobbar ganska mycket för att vara en 17-åring så är de inte lika kul längre. Nu längtar jag istället till när alla reavaror är slut, butikerna är tomma och nyheterna kommer in! :D Sen är de mycket för att jag inte gillar varken höst- eller vinterkläder särskilt mycket.. Jag tycker att höst- och vinterkläder är alldeles för tråkiga :P Man ska ha stora jackor på sig och tråkiga färger. Nä dom årstiderna är helt enkelt inte min grej. Så jag blev extra glad när HM's nya katalog "spring season 2010" låg i brevlådan imorse :D Superfina kläder med massa härliga färger :)
Men för att förvåna mig själv lite och göra lillasyster glad så ska jag faktiskt åka in en sväng till stan i alla fall idag. Lillasyster har tjatat på mig hela helgen att följa med och eftersom jag inte har något bättre för mig idag så betämde jag mig för att följa med :)
Så nu ska jag göra mig iordning och sen åka in med mamsen och Jonna :)
Remember- Shoping is an art! ;)
Love ♥ // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0