Träning idag ?

Ledig idag också från gudis och jag funderar starkt på att åka och träna med mitt kära lag på björkevi ikväll :) var 3 veckor sen sist för att jag aldrig hinner med jobbet och så .. :/ men idag e jag ledig och jag e så sugen på att få spela lite boll igen :D Nu ska jag snart till stan med Moa :) ska fixa lite saker och kanske köpa min efterlängtade klocka :D och idg måste(!) jag kolla hur mycket pengar jag har kvar av min lön x) jag har ingen som helst koll på hur mycket pengar jag har och de känns lite oroligt när man lämnar fram kortet nu och hoppas på att de ska finnas pengar kvar så att jag inte står där utan när jag ska betala ngt x) 
Nu ska jag börja göra mig i ordning för staden :) duscha, make:a mig, klä mig och fylla på bensin på moppen fr jag och moset ska köra moppe ;p 
Ha dé folket! :)
// Elin- Is there a soulmate for everyone?
   


Did you know, Im only human?

Why would you wanna break a perfectly good heart? Why would you wanna make
the very first scar or cut?  Even though I'm not the only one
who feels the way I do, it feels like I'm alone. On my own.
I'll be strong and I'll be wrong, and life will go on. It simply does.

I'm just a girl, trying to find a place in this world.  I taught my place was beside you. And I'm keep asking myself what did I do wrong? We all do. But do we really wanna know? maybe, maybe not.

Are we all tied together with a smile? Love hurts. It  does. And there is nothing you can do about it. Is it wrong showing that it hurts? I don't think so. It's just another thing that makes love beautiful. Love is like a drug. And I can't get enough of it :) Nomatter how much we've been hurt we keep searching for love. We keep searching for that special one to come around. The one who takes our breath away and makes our hearts pump harder. Why? No one knows. I only know that we are all only humans, right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0