Tack för ikväll brudar! :)

E precis hemkommen från en filmkväll med brudarna :) Käkat tacos och snackat som om vi inte setts på flera månader ;P sen blev de filmtittande. My boss's daughter ;) den e helt galen den filmen och jag älskar den! :) fast de var de nog bara jag som gjorde av tjejerena ;P dom skrattade nästan bara åt mig för att jag skrattade så mkt x) hahha (a) tack för ikväll i alla fall girls! you're the best! :)





Resten av veckan kommer att se ut såhär ungefär.. Här kommer några måsten.. -.-
och några roliga saker som kommer hända :)

 Onsdag:
shoppa med michelle och sofie :) måste köpa svarta pumps! + jobba.. + förfesta & festa med brudarna :D
Torsdag: ge-kås med moa och tonna eller jobba?
Fredag: Jobba+ middag på fridolfs eller festa?
Lördag: jobba än så länge bara :P
Söndag: måste träna på något sätt!! springa eller vad som helst! inte tränat på 2 veckor :S


Vi får se hur all blir men morgondagen blir som planerad tror jag :) ska bli kul att festa med bara tjejerna lite :P de e 18- års fest vi ska på och de e många som man känner som ska dit så förhoppningsvis så kommer kvällen bli riktigt trevlig :) Hoppas hoppas hoppas! Jodå de ska nog bli en lyckad kväll :) den kan aldrig bli misslyckad om jag har mina brudar med mig ;) Puss på er!
Nu ska jag kolla på en film och sen sova! :) Natti natti folket :)
// Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0