Helgen..

Helgen har varit jätte mysig och minst sagt händelserik :) I fredes var jag ju på marinfestivalen och träffade massa roligt folk. Tobbe, Issa, Julia, Lena, Sofie, Michelle, Berger, Kidde, Emil, Johan, Felix, Caroline med flera. :) gick och tittade på båtarna, körde små krockbilar, kastade bollar på burkar och lyssnade på musik :) I lördes var de jobb på gudis 11-15 sen hem och fixa mig för lagfesten som var helt underbar! Go mat, härliga människor och långa skratt :) har nog inte skrattat så mkt på i alla fall en månad.. :D tyvärr var vi tvugna att åka vidare mitt i alltihopa :/ men de var kul hos sofie också :) var väl en 25 pers där som alla var på riktigt bra humör när man kom dit ;) synd bara att de blev lite sämre stämning sen :/ mötte sara vid bussen och kom hem vid halv 4 tiden :) tack för kvällen alla och speciellt sofie :) igår så gjorde jag inte så mkt, städade på salongen bara typ x) tjänade iaf lite pengar :) och bokade tid för att slinga mitt hår :D ska bli mörkare nu har jag tänkt mig :) fast bara slingor.. och kanske ngra ljusa med :P får fundera på de där :)
och nu dagens :)

DAGENS

Dagens vill ha: fint väder!
Dagens klädsel: mysbyxor, linne o tjocktröja
Dagens frisyr: en ful knut
Dagens händelse: ska träffa moa :D
Dagens låt: tattoo- Jordan sparks
Dagens planer: träffa moa :)
Dagens saknad: dig..
Dagens dummaste: Vädret
Dagens sjuka: Rastlössjukan
Dagens drog: ingen typ..
Dagens roligaste: 2 and a ½ men ;D
Dagens favorit: Glory ♥
Dagens köp: inget
Dagens godis: tuggumi om de räknas ;P
Dagens humör: Rastlös!!
Dagens ord: Skabb X)



Sanna Surströmming och Fanny Fisk
saknar dom här två sötnosarna som e kolsvart nu :D

Kommentarer
Postat av: sanna

haha aw! saknar dig med finafinafina elin :D

2009-08-04 @ 21:03:08
URL: http://fffalk.blogg.se/
Postat av: sanna

och ja, fika låter topppen!!

2009-08-04 @ 21:03:29
URL: http://fffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0