Första dagen i skolan..

Dagen började inte precis som jag tänkt mig direkt.. gisk upp vid kvart över 7 för att ta bussen vid 08.20. Yes tänkte jag igår när jag såg schemat och sett att jag hade sovmorgon.. jag frågade alla om vi började enligt schemat eller om vi började tidigt på morgonen. Alla svarade med 100 % säkerhet att vi hade vanliga lektioner och börjar som enligt schemat. Så när Jossan och Mia ringer vid 08.10 imorse och undrar var jag e så skrattade jag bara x) alla var där utom jag och ändå hade jag frågat alla ju x) Men men jag kom i alla fall 1,5 timme försent men som matilda sa "de e väl inte ovanligt att du gör de elin?" ;P ne de kanske de inte e men den här gången var de inte mitt fel ju (a) Var på skolan vid kvart i 10 tiden och gick till 11 så de var inte så hård dag i skolan idag X) Väntade i stan med julia, lena och mia tills jag började jobba vid 16.00.. Trötta men ändå fulla av överskottsenergi gick vi och skrattade i princip hela tiden under dom timmarna vi var i stan :P de blir alltid en massa skratt när ni e med ♥
Slutade jobbet vid 19.00 och missade min buss hem så ick vänta en timme i stan -.- men jag träffade brink och oliver på bussen :) trevligt trevligt! Inte sett dom på evigheter.. synd! men de blir kanske en del festande i helgen med i alla fall brink :) ska bli skit kul! Har inte festat på 2 veckor nu så jag e taggad till tusen och säger som brink "schteek!!" ;)

Kvällen har spenderats framför tv:n och friidrottsgalan.. Kollade självklart på finalen på 200 meter som Usain Bolt skulle springa och jag säger bara de killen e sjuk!! Nytt världsrekord på 9,58 i söndes, 100 meter och idag ännu ett på 19,19, 200 meter. Han e övermänsklig! Helt galet snabb! :O och jag gläds verkligen åt honom :) han förtjänar de minst sagt!



Usain Bolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0