En ledig dag..

Jag e ledig från jobbet en tisdag för första gången den här sommaren :P och jag sitter bara hemma och degar.. illa! jag borde ha utnyttjat dagen till max, men jag har helt enkelt inte orkat ^^ just nu tror jag att en dag hemma i lilla johansfors med min familj är precis vad jag behöver :) att springa runt och leka med mina småsyskon i vår trädgården är precis de man ska göra när man är som tröttast, mår som dåligast och bara vill ligga kvar i sängen på morgonen.. låter säkert jätte knasigt men deras livsglädje och energi smittar av sig vill jag lova! :) e finns ingen som får mig på bättre humör än min familj och mina vänner :) ni är dom bästa! ♥ 
// Elin- I love my life :)



Live as though heaven is on earth- souza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0