De var den här sommarn ja..

Sommarn e över :( Även om solen skiner ute och de har varit ca 22 grader ute idag så e sommarn över. Och även om man inte vill inse de så har skolan börjat. Men man ska inte deppa ihop för de :) den här sommaren har nog varit en av dom bästa :) Jag har levt livet och festat som aldrig för ;D Jag har dock jobbat lite för mycket enligt mig :/ men hej de e pengar ;) och de har behövts till mina "små" inköp den här sommaren x) har shoppat upp allt jag har tjänat i sommar så nu e jag luspank men jag har en garderob som e proppfull så jag e glad ändå :D livet handlar ju trots allt om att våga leva, släppa alla hämningar, alla gränser och bara njuta. Jag lovar att sen jag gjorde de så har jag mått mycket bättre och varit mycket gladare :) try it! ;)
 


coldplay hade konsert i stockholm som ni säkert vet :) jag hade gjort vad som helst för att se dom och igår vid 6 på kvällen säger sara att hon hade 3 st biljetter till konserten :O Jag fattade nog inte riktigt vad han sa för jag reagerade typ inte ens x) hon sa att hon frågat sofieom hon kunde ta mitt jobbpass på gudagott men hon skulle iväg med allsvenska laget.. men åh va jag hade velat gå på den konserten :( de får bli nästa gång :) då ska vi stå där du och jag sara :) skrika tills vi gråter och njuta av varje sekund!! :)



Love it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0