Back to basic.. back to school.. :)

Imon börjar skolan och de ska bli skit kul att träffa alla igen! jag har faktiskt längtat lite till imon:P tro de eller ej x) men de ska bli så kul som sagt att träffa alla igen och att få börja med dans och gestaltning :D har laddat upp med massa block, stift, suddin, almanacka och allt va man kan behöva inför ännu ett år på lilla sannarp :) Nu ska jag snart gå och lägga mig och ladda upp för morgondagen :P
Mitt nya schema ser ut såhär:



Syns inte så jätte bra :P men jag har fått ett bra schema i alla fall :) Jag är supernöjd med de, ska bli kul med lite nya kurser :) Nehe nu ska jag krypa ner i sängen :P
Natti natti allihopa! Imorgon skriver jag och lägger in bilder från hur de var i göteborg igår :)
Sweet dreams ♥ // Elin- Dreaming with an open mind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0