Avskedsfest/ 18- års fest med brudarna

Igår var de jobb och utgång med brudarna som låg på schemat :) hann tyvärr inte med någon förfest och de slutade med att jag var nykter hela kvällen :) duktiga jag! :) tjejerna var riktigt taggade när jag mötte dom vid busshållsplatsen, kul att se :) när vi kom till Holm var de inte så mkt folk där men de kom fler och fler så kvällen blev tillslut riktigt trevlig :) Kunde varit lite roligare men de var ändå helt okej :) efteråt så åkte jag hem till julia och sov där.. låg och snackade i någon timme innan vi somnade, jätte mysigt! tack för att jag fick sova hos dig gumman! ♥ och tack för kvällen brudar :)
Nu ska jag krypa ner i sängen och nana :)
Sweet dreams everybody! ♥
// Elin- lalala life is good!

Komme bilder inom kort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0