090829

Har inte bloggat på ett tag nu.. lite dåligt men jag har inte haft ngt intressant att skriva om ändå :P de enda är väl att jag har börjat med dans och gestalting ju :) de e så sjukt kul men också sjukt jobbigt! x) måste börja jobba på kondisen nu :P annars så e de bara skola, jobb och träna när de hinns med :/ inte mkt skoj nuförtiden inte :P men idag spelade vi match mot hylte IF med fotbollen :) de var jätte kul att vara med men som annika sa så borde jag nog inte varit de för jag har haft feber i 3 dagar nu och var lite kraslig fortfarande men men de e bara att kämpa på säger jag :P vi förlorade med 3-0 men vi gjorde ändå en bra insats tycker jag :) domaren sög och jag gick lite för mig själv och svor som aldrig förr om att han delade ut frisparkar för minsta lilla och var en sån typisk hemmadomare som man bara hatar! :@ men aja de var ju inte domarens fel att vi förlorade x) lite surt bara :/





nu håller jag på att göra mig iordning för att kanske gå ut ikväll.. :P de blir hylte med brudarna i så fall :) men jag e inte så taggad för de om jag ska vara ärlig :/ trött och lite halvsjuk fortfarande + att de e lite andra grejer som gör att jag inte känner för att åka dit ikväll xP men de lutar ändå mot att jag följer med :) för er skull tjejer ♥
Take care folket!
Puss ♥ // Elin - life goes on..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0