Sommarn e här! :D

Idag har de varit så fint väder och man kan inte annat än bli sur på lärarna när de inte låter oss elever sitta ute och plugga i det fina vädret istället för i dammiga klassrum.. :/ men vad ska man göra :) dagen har varit helt okej :) lite matte till att börja med sen fortsatte de med engelska och bokredvisning som var ganska kul ändå :) sen var de lunch och sen idrott :) första ute idrottslektionen för i år :) Idag blev de frisbeegolf som kanske inte är världens roligste (och de hjälpte inte att jag förlorade i min grupp :P) men de kmr ju en ny idrottslektion nästa vecka :) och benen fick lite färg också medans vi ick där och kastade :9 stort plus!  efter skolan var det direkt vidare till Gudagott med 5 timmars jobb framför mig.. kul? mja inte direkt. :/ men helt klart värt de när jag får mina pengar :) tills nästa lön har jag jobbat ca 55- 60 timmar och ni som vet vad jag tjänar vet ju hur mkt de blir i pengar :D Wiie!

För övrigt så är det sommar i Halmstad! :D så e det! och visst e det ljuvligt! för de finns ingen bättre sommarstad än Halmstad ;) Tylösand, sol, bad, shopping i mängder och vänner & familj :) Kan de bli bättre? :) ne tror inte det :P Hade de varit så här hela tiden så hade väl ingen haft något att klaga på :) Men så e de inte :P

 

Kommentarer
Postat av: Jacob Persson

Sommar gillar vi :D

2009-04-18 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0