Köra bil- de e helt omöjligt för en sån som jag x)

Japp så e de :P För några dagar sen frågade jag pappa om jag kunde få testa att starta bilen och lite sånt :) de gick utmärkt så med själförtroendet på topp så frågade jag om jag fick testa att köra lite också.. och visst svarade pappa bara så jag frågade om de stämde att de var gasen man skulle möta med samtidigt som man släpper efter lite på kopplingen och jag fick samma svar tillbaka :) så jag tryckte ner gasen och släppte kopplingen.. tror ni inte att bilen hoppar iväg och att pappa som står utanför bilen börjar springa efter x) bildörren på förarsidan var öppen för att jag skulle kunna höra vad pappa sa (innan bilen hoppade iväg) och när bilen hoppar tillbaka så kommer pappa farande rätt in i dörren och smäller i ganska ordentligt x) ..bilen stannar och pappa kommer fram till mig och de enda jag kan få fram e huh? vad fasen hände? och de enda pappa får fram är "de här gör vi intre om på ett bra tag" xD och sen knäcker jag mig totalt över hur korkad pappa såg ut när han började springa efter bilen och hans min xD så de hela slutade med att pappa fick en rejäl fläskläpp och jag får inte övningsköra på ett tag ;P + ett gott skratt från min sida ;) (jag har ju sagt att jag inte vågar övningsköra)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0