Kalmar e ljuvligt :)

Japp så e de :) solen skiner och de e varmt!! :D gårdagen började lugnt med frukost på balkongen :) sen efter ngn timme så tog vi bussen in till stan och de var så varmt så att man kunde gå i linne och kjol!! :D som jag har längtat efter denna stund! :) och bussen kostar bara 9 kronor! I'm in heaven! ;P hahha x) efter kanske 1- 1,5 timmes shopping med ngra små inköp så gick vi och köpte glass på baronen :) och precis som sofie har sagt så är glassen undebart ljuvlig där! ;) vi gick och satte oss vid vattnet och båtarna och bara myste med våra glassar :) efter de promenerade vi hem till johanna och åt påskmiddag tsm med Shevin och Sara också :) Jätte gott var de!!! :) mätt och belåtna gick vi där ifrån några timmar senare :) mkt trevlig kväll :) 

Idag har vi käkat omelett till frukost som sofie gjorde till oss :) mkt god! och nu sitter jag här och skriver medans sofie sitter och pluggar och johnny sitter och e butter för att hon inte får datorn ;P haha :) senare idag hoppas iaf jag och johnny på att få pk in till stan och shoppa lite till och sen kanske vi ska grilla med Shevin, Johanna och Sara :) gott! :) 
Ha dé! ;) // Elin ♥ 

   
  
  
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Lagg upp bilder pa allt du shoppat kexet! Jag vill se:) Glom inte uppdatera om tavlingsresultaten for jonna med;)

2009-04-14 @ 08:00:31
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0