Hemma igen och work work work

Ja efter en härlig helg i Kalmar e jag  sedan några dahar tillbaka hemma i lilla Halmstad igen :) De har varit jätte mysigt hos syrran i hennes lägenhet :) Hoppas på att få komma dit snart igen :) 

I måndes så gjorde vi inte så mkt utan vi bara tog de lugnt, städade lite och packade ihop våra grejor.. de var lite tråkigt att åka ifrån syrran bara sådär efter att ha varit hos henne i 5 dagar men vi hade ju inget val.. :/ Hon kmr hem till helgen igen och ska hjälpa till på hemma tävlingen i Kvibille :) lycka till får man säga till det nya laget som ska hoppa sin andra div. III tävling i lagklass :) hoppas de går bra för dom och att dagen ite blir för lång för jag ska antagligen hjälpa till på banan.. :P



I tisdes så var jag, Mia, Lena och Jacob på österled och hälsade på alla våra gamla lärare :9 elr inte riktigt alla var de inte men många :) De kändes i början konstigt att komma dit igen men skolan har inte förändrats så mkt faktiskt.. lite färg på väggarna och ngr tavlor men inte så mkt mer.. :) alla lärarna som vi träffade sa att vi hade förändrats jätte mkt.. jacob hade blivit längre, jag hade fått långt hår (har jag inte alltid haft de?), lena har blivit mer och mer lik anna och mia, hon såg inte svensk ut enligt inger ;P haha
   Jag brukar säga att jag tycker de är tråkigt när folk förändrats från den tid jag har lärt känna dom.. :/ men jag har inte tänkt på att jag själv också har förändrats väldigt mkt.. man kan inte styra hur de ska bli, bara försöka göra de rätta :)



Idag har de varit en ganska lugn skoldag. Ingen franska lektion på morgonen för anita var sjuk (YES!!!) haha (a) sen var de naturkunskap där vi bestämde provdatum och gick igenom hjärtat & blodet. sen MAT :D och jossans favorit mat mjukost x) haha ;P jag och hon hade tävling om vem som kunde äta flest mackor och jag vann! ;D moahahha :P efter att vi käkatså var det vidare till engelska lektionen och träning inför natinella proven och jag och jossan fick reda på att vi ska ha vår bokredovisning imon x) WE ARE SO SCREWeD! och jag vet inte hur det stavas xD hahah men de ska nog gå bra :P efter engelskan var de samhäll med papegojan.. (våran vikarie :P) hon e helt bäng i huvet! :P men de spelar ingen roll för uffe mannen kommer nog tillbaka snart :) sista lektionen var de svenska med små teaterspel av nästan hela klassen utom dom som var med i min grupp.. :P fidde var inte i skolan idag så vi får köra nästa gång :) de var kul att se dom andra iaf :) efter skolan stack jag och matilda i en snabbis på gina innan jag skulle jobba :) såå fina kläder och jag har såå lite pengar just nu! :( inte kul asså! :( sen blev de work work work.. träffade den nya tjejen på gudagott idag :) disa :) jätte söt tjej oh jätte trevlig också :)
Imon blir de jobb efter skolan igen sen kanske göra ngt kul på kvällen med jacob :) vi får la se om de blir ngt :) Nu ska jag snart sova för lilla jag e grymt trött :) 
See ya! ♥
// Elin




Enligt min matilda så e de bara 39 skoldagar kvar! helt galet underbart! :D nu e de inte så långt kvar asså och som jag längtar till sommarn :) inte bara för att jag fyller år(!) ;P utan också för att de e den bästa årstiden + lov förstås ;)  Checka in matildas blogg på flickannilsson.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: sofie :)<3

finfin bild gumman :) och tack för dina kommentarer på bloggen. tänkte sätta mig på ett internet cafe där i thailand men gj inte det :) ska skriva om bloggen nu i veckan elr nästa helg. får se när det blir lite =) pusspuss <3

2009-04-20 @ 07:33:12
URL: http://sofienatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin du är så fin! Tack för kommentaren! Det är bara bra med mig, har mycket plugg och så nu bara :/ Allt bra med dig? Får ju hitta på något snart!<3

2009-04-22 @ 11:23:59
Postat av: Matilda

Glömde skriva vem det var :)<3

2009-04-22 @ 11:24:46
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0