Grattis Jossan! :D

Jossan har fått jobb! på vattenporten :) elr hon har egentligen inte fått de än för hon ska provjobba först :P men jag vet att hon kommer att få de för hon e värlends goaste tjej och man kan inte annat än älska henne :) kommer aldrig glömma första gången jag träffade henne när vi skulle träffa våra mentorer innan vi började skolan och hon och jag var där samtidigt med våra päron :) jag hade bestämt mig för att inte vara sådär blyg som jag brukar vara så jag sa hej med jätte mörk röst och nu efteråt när vi känner varandra så bra så har jossan berättat att hon trodde jag var en sån där kaxig liten typ som bråkar med allt och alla x) hahha stämmer kanske inte riktigt in på mig ;P okej kaxig e jag väl lite men de e hon minst lika mycket :P  och lika envisa  och lika mycket retstickor båda två :P hahha ja vi e samma skrot och korn hon och jag :) älskar dig mannen hoppas du vet de! ;)
// Elin



Love ya like a sister <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni två asså...Zzzz <3 :P

2009-04-23 @ 18:47:29
URL: http://flickannilsson.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN!!!!!!!

GUMMAN :( förlåt för idag... jag har ringt dig miljoner gånger känns det som!!! Du är bäst och jag är så jäkla glad att vi har träffats!! Älskar dig med!!!!! Ring mig!!!

2009-04-23 @ 20:23:25
Postat av: Sara

Hej lillasyster:) Uppdatera mera! Jag vet att jag tjatar, men hur ska jag annars veta vad som hander i ditt lilla liv. Maila! Alskar dig:)

2009-04-23 @ 23:01:43
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0