"Du e ett geni men har varit en jävel på att dölja de"

hahah detta skrev jacob till mig nyss :P jag förklarade för honom varför jag tycker de är kul att skriva blogg.. att jag och mina äldre systrar som numera inte ses så ofta inte hinner med att prata med varandra i telefon så istället så skriver vi alla 3 bloggar och läser varandras om vad vi gör på dagarna och så :) + att jag tycker de e skönta att skriva av sig :) att skriva om allt som man tänker på och så.. de e faktiskt väldigt skönt även om de låter tråkigt :) de var efter de här som jag fick kommentaren:
"Du e ett geni men har varit en jävel på att dölja det" x) hahha ja jacob han e för go asså :) är så glad över att du e min vän och att du alltid finns där :) finns ingen så bra som du ;) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0