As I'm leaving.. :)

På påklov och ja lov över huvudtaget brukar de ju vara så att man åker iväg någon annan stans. Kanske på skid eller solsemester :) Min Sofa ska iväg till thailand nu i 2 veckor lite drygt och bara gotta sig i solen :) Julia ska iväg till Belgien med franskan och träffa sin utbytesstudent för första gången :) Jossan ska till sin sommarstuga med ngra tjejkompisar :) och jag ska ner till syrran i Kalmar tillsammans med Jonna :)  Ja dom flesta åker men de hade inte varit fel att stanna hemma heller nu när det härliga vädret har kommit :) 19, 5 grader stod det på vår termometer att de var i eftermiddags sa Jonna men kan de verkligen stämma? Visst låter de bra! :D men nästan för bra :P 



För ngra timme sen pratade jag med Sofa i ungefär 40 min om allt möjligt smått och gott :) Som de senaste ryktena, allting som vi missar i varandras liv och om sofies resa! Hon åker redan imon :( Kommer sakna henne grymt mycket och hon kommer ha det så kul! :) Ska allt se till så att vi kan träffas så fort hon kommer hem :) Hon kommer  vara så brun också! ;) Ska man ta och sola solarium här hemma så länge kanske? ;) Blev så ledsen när vi båda var tvugna att lägga på luren.. de kändes som att vi inte kommer träffas på flera månader :( länge sen vi träffades sen sist också men vi ska nog klara oss elr hur Bentsson? :)
Take care! // Elin ♥




♥ Min Sofie ♥
Cause something in your eyes makes me smile :)

Kommentarer
Postat av: sofie :)<3

bilden var rent ut sagt (FÖRJÄVLIG). minst sagt. men jag får la bjuda på den och tackar för dina underbara text du skrev till mig. jag upskattar det så sjukt mkt att folk tänker på mig. det bevisar bara vilka som är ens riktiga vänner. och känns så himla bra att jag har dig kvar som vän ända från 5års lekis. jag kommer tänka på dej och sakna dig oändligt mkt... lovar att höra av mig när jag kmr hem! så ska vi nog kunna bestämma någon dag för att träffas. ha ett underbart påsklov och hälsa syrran i kalmar från mig / din egna lilla Sofa Bengtsson <3

2009-04-02 @ 09:42:53
URL: http://sofienatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0