Just another day..

Sitter med laptopen i knät i soffan framför tv och bara slappar.. Kan inte bestämma mig om jag ska åka till madison elr inte ikväll :/ Det hade varit grymt kul för Julia, Lena, Moa, Antonia, Matilda,Simon, Emma, Alexandra mm ska dit, synd att inte Mia, Emme och Sofie ska dit bara..  pappa erbjöd sig att köra mig för de andra skulle samåka elr åka tåg men de känns inte okej att fråga honom om ngt sånt för de e ju bara jag + att de e ganska långt och sent... :/


Nu har Sara hoppat på planet som går från Sthlm till Malaysia.. där hon ska vara i 9 dagar! fusk!! :P Ända nackdelen är att det är 12 timmars flygresa först till malaysia sen lika många till till Aussieland ;) haha inget som jag skulle gjort frivilligt även om jag älskar att flyga :) om man inte ska till Australien då ;P Hoppas resan dit går bra bara :)
 // Elin

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0