Kan en dag bli bättre?

Gårdagen var toppen härlig!!
Den startade med dans i 1,5 timme som innebar styrketräning och breakdance ;) Sen hade vi en kvarts rast(?) som vi använde till att gå till combihallen från skolan + att byta om till fotbollskläder.. för vi skulle ha uttagning till skollaget i fotboll ;D Uttagningen började vid 10 och varade i ca 1,5 timme där med :) vet inte hur det gick men det kändes iaf bättre än i onsdags.. :) Efter träning var det meningen att jag och Lena snabbt skulle duscha och byta om för lunch men den hade redan varit så det var bara att dra vidare till idrotten :D Vi hade bollsporter och vårt lag ägde ;P haha
Efter ca 2 timmars idrott var dte en halvtimmes ombyte och duschning.. därefter historia som var helt okej :)
Efter lektionen frågade micke (vår historialärare) om det var någon som ville åka ut till högstadieskolor överallt i halmstad och självklart var det flest som ville till öd ;) Men jag och julia fick det efter att så många sa att dom ångrade sig bara för att det var så många som ville dit så till sist var det bara jag och Julia kvar och då blev det ju vi!! Wiie!! Ska hälsa på alla gamla öd lärare och särskillt tobbe skoglund :) kändes som det var en evighet sen man såg honom :/ men inte länge till ;D



Ikväll så bär det av till Fanny i klassen på förfest innan Exklusive White, fast det blir inget Exlusive för mig, för jag känner att jag inte är rik på pengar just nu när jag måste köpa farsdag present och så är jag skyldig mamma och pappa ganska mycket pengar med :/ men de blir la kul ändå :) Jag, Julia, Mia, Matilda Jönsson och Lena funderade på att gå på bio istället och ha lite myspys :) 
Nu ska jag ta och käka lite middag :)
See yaa ;) // Elin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0