En tand lös..

Lillbrorsan har tappat sin första tand! :) Visste inte ens om att han hade en tand som var lös så när han sitter i soffan nyss så säger han bara glatt pappa och mamma jag har tappat en tand! :) Han tyckte inte dte gjorde ont elr någonting för han åt een dumleklubba som den fastnade i :P Nu har han lagt den i ett glas så att tandfen kan "ge" honom pengar.. :P
Vi får väl se om det ligger några pengar i glaset imon.. ;)
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är sjuk :( 
Sov gott! // Elin ♥



Jacob ♥
 


Tävlingsresultat för syrran efter en kall dag i Nordhalland:

LC A:0/A:0 : Ett stop i grunden
LB A:0/A:0 : Utesluten i grunden (bådas jonnas och Limes fel här)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ahhh, har motti tappat en tand?! hihi, coolingen borjar bli stor;)

2008-11-28 @ 01:57:45
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0