Ännu en dag avklarad..

Idag när jag vaknade tänkte jag bara "döda mig snälla!" Men jag tvingade mig själv upp med dansen som var sista lektionen idag i tankarna.. Den vill man inte missa! Det är den och idrotten som lyfter upp hela mitt schema :) <3 

Hela helgen har varit ett helvete att ta sig igenom förutom övernattningen med mina sötnosar Lena, Julia och Mia :) Jag har varit jätte förkyld och haft ont i halsen (hes som tusan kan tilläggas) och tillråga på allt var jag tvungen att sticka till salongen och städa i 3 timmar.. :/ men vad gör man inte för pengarna?! Snart måste jag börja köpa julklappar och jag funderar på om det inte finns ett hål i min plånbok för jag lyckas alltid ha slut på pengar.. 



Ikväll har kvällen bestått av plugg och mer plugg!! Jag har nämligen 2 prov imon i franska steg 3 och Naturkunskap A + att jag ligger efter i matten och inte har lämnat in min slutdisskusion till svenska- och mattearbetet än :S inte bra jag vet! Men vad ska man göra när tiden inte räcker till? :/ Nu ska jag återgå till plugget.. Ha en bra kväll! :)
//Elin- nån som ska kolla fotbollsgalan? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0