Melllandagsrea + provjobb

Var inne i stan på mellandagsrean igår med michelle :) + sofie som hängde med oss lite :) Jag och michelle kom in ganska tidigt, vid halv 11 tiden ungefär.. Vi bestämde oss för att gå till gina först för att jag ville kolla om dom hade ngt fint på rea och michelle skulle byta ett par byxor. När vi kom runt hörnet vid bikbok och kollade mot gina insåg vi att det inte skulle bli lätt! Hela affären var smockad! man kom knappt in och köerna var de som fyllde butiken kan man säga, både till provrum och till kassan x) Men jag och michelle hade bestämt oss för att vi skulle in och kolla så det gjorde vi :) Sofie vände i dörröppningen och gick till Carlings och kollade istället :P Jag hittade två par byxor men provade bara ett par ute i butiken x) orkade inte ställa mig i kö i ca 45 min när det skulle ta ca 2 min för mig att prova.. michelle hittade inget annat där men bytte sina byxor som tur bvar fanns kvar :) + att dom var på rea så hon fick tillbaka 150 kroner ;) Sen gick vi vidare för att kolla om HM eller någon affär på mittpunkten hade öppnat men dom öppnade inte förens vid 12 så vi gick och käkade på McDonkan ;) det blev en Mcflurry med smarties och chokladsås :) mmm* efter det gick vi bara runt och kollade lite i skoaffärer och michelle hittade en nyårsklänning på HM :) en svart paljett klänning, mkt fin var den :)

Michelle tog bussen hem vid kvart i 2 ungefär och då var det meningen att jag också skulle åka för mamma skulle hämta mig, men hon ville bara in på cubus en snabbis så jag hängde med henne då och hittade en jätte fin svart stickad mössa för 19 :-(!) , en grå munkjacka och när jag stod i kassan och skulle betala så såg jag en svart spetsklänning.. Jag tänkte att det är ändå säkert fel storlek på den men efter några sekunders funderande så hoppade jag ur kön och gick fram till den.. Det var min storlek! Yeeey! :D Så jag gick in och provade den och den satt som handen i hansken :) Det måste ha varit ödet! ;P haha jag har haft en sån panik över att jag inte har hittat ngt att ha på mig och så hittade jag en  äntligen! :)
Så för en gångs skull så tyckte jag om mellandagsrean! :P

Har inga bra bilder men här ser man byxorna och tröjan lite iaf :P




Provjobb på Gudagott idag mellan 10-15 :) det gick jätte bra kändes det som :) Jag fick ta några kunder efter ett tag och det kändes faktiskt riktigt bra :) okej, oftast så visste jag inte vad det var kunderna frågade efter, om vi hade det eller om det var slut :p men sofie, zuzanna och tessan var mina änglar idag och hjälpte mig hela tiden :)

Jag har fått Sofies timmar vecka 2 eftersom hon e i norge och jobbar då till att börja med.. tror det var 17 timmar :) jag hoppas även på att få lite mer utav dom timmar som ska delas upp utav Marlens. menm vi får se hur det blir med det :) jag e iaf glad att det gick så bra som det gick :) hoppas dom andra också tkr det :)
// Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Nemen lillasyster! Jobbar du på Guda Gott utan att berätta det för mig! Gah! Elin! Ringer hem om ngn timme och då får du berätta allt!:)

2008-12-29 @ 10:04:36
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0