Lucia :)

Jag vet att det inte är förens på lördag men jag tkr de är så mysigt med luciatåg, lussebullar och sånt :)  + att jag har varit och kollat på ett idag faktiskt :) På Linnéa och Erika :) Sjukt fint var det, med massa olika stämmor och allt var det heter :) och imon så ska Mia <3 sjunga på skolan i galaxen med kören :) Kmr gå toppen bbra tror jag för med den rösten kmr alla smälta direkt ;) På lördag när det egenrligen är lucia ska jag inte kolla på ngt luciatåg tyvärr men lussebullar ska jag allt äta :) mm* 




Imon var det från början tänkt att jag och tjej gänget skulle sticka till ekebo för det skulle vara stordisco med 5 dansgolv och då e det ju alltid extra kul :) Men först så hoppade Moa av för hon skulle tävla på lördag och sen Lena för att det var typ ingen annan en mamma och pappa som kunde köra :/ Så hon tänkte att det inte blev ngt.. Därför blir det att alla stannar hemma :/ Men de e ju inte fel det heller :) Antingen ska jag, Lena och Julia kolla idol-finalen mellan Alice och Kevin tsm och äta pizza elr så kollar jag hemma med familjen :) De e mys pys de med ♥ 
Ska susa nu :) Natti natti foks ;) // Elin ♥


     
Kevin

         
 Alice 

vem vinner? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Alice!!!Sag,till,mormor,att,spela,in,at,mig:)Looova!

2008-12-12 @ 00:12:45
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0