Jullov

Snart  e det dags för jullov elr om närmare bestämt 3 dagar! :D Wiie! det är ngt som är mkt efterlängtat och julafton och nyår :D dessutom känns det inte som att ett lov kunde varit mer passande än nu för nu e iaf jag är helt slutkörd :P Jag ska göra som syrran sa och passa på att vara så mkt som möjligt med mina vänner och min familj :) Jag ska även passa på att försöka komma in på mellandagsrean och köpa lite stuff kanske :) Inte för att jag brukar hitta ngt på rean men ändå det skadar ju inte att kolla :P 

nu ska jag gå till sängs och nana lite :) det kan behövas för imon blir det franska förhör och idrottsprov :/ blää! Men men vad ska man göra :)
Natti Natii och sov gott alla där ute :)
puss och kram// Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0