Juldagen

Idag är det ju dan efter julafton och för första året nånsin sen man var riktigt liten så har det inte kännts som jul :/ inte förens igår då lillbrorsan kom in och väckte mig vid 7 tiden och sa att jag skulle öppna paketen som låg i julstrumpan. Vi brukade alltid vakna jätte tidigt när vi var mindre och öppna tsm men inte längre så vi bestämde att han skulle väcka mig :) Mamma och pappa tsm med mormor och min fabror med sambo hade ändrat schemat för iår också, vi skulle vara hos min fabror och kusiner på morgonen och mormor på kvällen.. de kändes också helt fel.. Men den största orsaken till att det inte kändes som jul iår var nog för att vi saknade en person :( Familjen var inte hel i år för Sara e ju på andra sidan jordklotet :/ och att det inte lågt ett tjockt snötäcke på marken gjorde det inte heller bättre :( Men det kan inte alltid vara helt perfekt eller hur? Men en sak som inte var det minsta fel på var julklapparna som jag fick :) Ett riktigt kläd år var det iår :) och det är aldrig fel! ;D 
Ha det gott! :)
// Elin ♥


    


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut som att du fick en massa fint! kan du inte skicka en lista till min hotmail på allt, och lägga upp en bild på armbandet du fick av sofie?:)

2008-12-26 @ 10:33:23
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0