Grattis Julia :)


Grattis sötnos på din 9-års dag! :D






Mkt jobb på sistone.. + en massa julklappshandlande i total panik! :O Varför ska det alltid vara så?! Och så kmr jag inte på vad jag ska köpa till alla förens sista dan typ och då e det nästan försent .. :/

Imon ska vi till ge-kås vilket är både bra och dåligt för det är ju alltid bättre för min lilla plånbok men imon e det lönedag vilket betyder att ge-kås kmr vara smockat! :O åh det vet jag inte om jag orkar med |-) jag e helt slut om dagarna nu för att jag jobbar så mkt och för att det är så dystert väder :/ men jag antar att jag blir lite piggare på jullafton :)
Hoppas ni andra inte känner att julen är överskattad som jag för jag älskar den annars :) Ha det bra! <3
// Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, lycka till pa Gekas;)

2008-12-22 @ 22:54:17
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej gumman:) Loste det sig med alla julklappar? Hors ikvall:) Jag ringer er sa fort jag far mojlighet med tanke pa tidsskillanden.

2008-12-24 @ 04:15:28
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0