Advent

Mys pys med andra advent idag :)  hinner inte med längre.. för allting går så himla snabbt hela tiden! och jag har inte börjat köpa julklappar än! :S :O  kmr säkert bli samma panik shopping i år som förra året x)får ju min lön då också ;)





Idag har det varit jobb, jobb och mera jobb och jag e helt slut! |-) har haft fullt upp hela helgen som sagt nedanför med öppet hus på sannarp, bendt bil inddor cup (gick skit by the way x) ) och tjejkväll med tjejerna i klassen hemma hos miss Sanna Falk <3 tack för det gumman! <3 skit kul var det och hoppas på en favorit i repris snart :) + jobbet idag och jag har inte hunnit att plugga ngt som var tänkt :/ måste verkligen få in en bättre studie teknik x)
hoppas ni har haft en bra helg allihopa! <3
Puss och kram jan banan ;P
// Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0