"2008 börjar nalka mot sitt slut..."

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkt iväg med vänner på resa ifs var det med skolan men lärarna märktes knappt att dom var med.. :) Kastade en gurkbit på en i klassen x) haha nae jag vet inte :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja elr både ja och nej :P 
 
3. Dog någon som stod dig nära?
Nej, jag har haft tur! <3 peppar peppar ta i trä! ;)

4. Vilka länder bestökte du?
Frankrike, Paris ;D

5. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
JAA verkligen, mina underbara vänner <3 En ny resa tillfrankrike!!!

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Paris med vännerna! + Dagen då syrran åkte till australien och dagen då vi slutade nian :)

7. Vad var din största framgång 2008?
Jag vågar säga mer vad jag tycker :)

8. Största misstaget?
Jag litade för mycket på fel människa och hoppades på att han skulle ändras men jag antar att man alltid ska vara försiktig även när det gäller ens vänner, de kan också svika en..

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkyld och så men annars har jag klarat mig i år :)

10. Bästa köpet?
Många saker bland annat dom jag köpte på mellandagsrean ;)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder! + saker med kompisar :)

12. Gjorde någon dig riktigt glad?
Ja många :)

13. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz- I'm yours, Takida- Curly Sue

14. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Just nu e jag nog desamma men för några dagar sen var jag nog ledsnare än förra året..

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Levt livet! :)

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så deprimerad och fokuserad på negativa saker istället för dom positiva..


17. Hur tillbringar du julen?
Med familjen och släkten, borta..

18. Blev du kär i år?
...

19. Favorit program på TV?
Grey's anathomy helt klart!!! :D

20. Bästa boken du läste i år?
Har läst två stycken faktiskt ;P "Djävulen bär Prada" och "Go ask Alice" (på engelska! ;)) visst e jag duktig :) haha men Go ask alice var bäst :)

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ny mobil :)

22. Någon du önskade dig men inte fick?
TV :P

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var med familjen på stranden och solade + after beach =)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte..

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
klädmässigt och när det gäller personlighet så har jag nog utvecklats mkt :) 

26. Vad fick dig att må bra?
Min familj! <3 + mina vänner <3

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Hoffman!!!!!!!!! :D

28. Vem saknade du?
Många <3

Ha en bra nyårsafton allihopa och gott nytt år! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0