The class of SPM08

Nu har man börjat skolan igen då "/ elr inte på allvar för vi har inte börjat med några läxor elr ngt men träffat klassen, lärarna och tittat på skolan :) klassen är toppen och kunde knappast bli bättre! De ända som kunde varit lite bättre är schemat.. slutar typ halv 4 vår tidigaste dag och 10 över 5 den senaste och alla dar i veckan har man ändå börjat 8.10 x) men jag antar att det blir bättre till nästa termin.. :) får hoppas det iaf för jag kmr inte orka gå så här långe i skolan varje dag :P

Tog skolfoto igår :) blev jätte bra på hela klassen förutom mig x) varför ska det alltid vara så!? Jaja man tittar ju ändå bara igenom den några gånger sen glömmer man den.. får jag hoppas :P Längtar efter att få se dom andra klassernas också!! :D

// Elin- redan skoltrött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0