Sannarp här kmr jag!!!

Ja snart gör jag ju det och innan har det kännts som en evighet tills dess men nu e det ju om bara 12 dagar! :S Jag har börjat få lite ångest faktiskt.. inte över att jag inte vill gå i den klassen (samhäll-miljö), för jag ska ju gå med tre av mina absolut bästa vänner! Julia, Lena och Mia <3 Utan över allt annat som att inte träffa alla dom andra kompisarna, tappa kontakten med dom e något som jag aldrig vill göra för de betyder så sjukt mkt för mig.. "/ Men jag antar att vi kmr träffas ändå.. :) får hoppas det iaf :) Sen så e det ju det här med första skoldan :P jag vet lite töntigt men jag e faktiskt lite nervös över det. :$ Ny klass, nya lärare mm. Men det är väl också något som man får hoppas går bra :)

// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0