Fotboll ;)

Visste e de det bästa som finns!! :D 

Spelade match med laget både i onsdes och idag..
Vi mötte Vinberg i onsdes, då jag inte kunde spela för hela höften pajade i måndes på träningen :( så jag stod som flaggman på linjen istället och skrek på alla i mitt lag, att hålla sina makeringar :$ känner mig lite dum nu efteråt men det hjälpte just då för det kändes som man gjorde något iaf "/  Det slutade 3-0 till Vinberg i den matchen men vi var helnöjda för förra gången vi mötte dom förlorade vi med 9-0 x)



Och idag då..
Vi mötte Torup/Rydö idag och jag har nog aldrig sett oss spela så bra! :) Vi skapade säkert 10 lägen under första halvlek, men missade målet med sådär 2-3 cm elr något :@ ni kan ju ana att dom flesta av oss var ganska sura när inte bolljäkeln kunde gå in.. den låg t.o.m. på mållinjen en gång för vi hade motvind så målvakten hann ta den.. Kan man ha mer otur!? xD
Men så i andra halvlek så fick vi äntligen in vårt efterlängtade mål så nu stod det 2-1 och vi kämpade som aldrig förr för att vinna men det var inte tillräckligt med tid kvar så det blev 2-1 i matchen till Torup/Rydö, men alla i vårt lag gick ändå med stort leende på läpparna när vi gick av planen för förra gången vi mötte dom blev det 15-3 till dom!! xD

// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0