Bexet :D

Ska till en stuga i bexet som jag var i på midsommar på torsdag :) Hade sjukt kul där sist <3 och hoppas på att det ska bli lika kul denna gången :) Fast denna gången är det lite annat folk som ska med och det är ju kul det med! :) men lite ledsen över att min bästaste vän Sofie inte ska med :(
Hon börjar på munkagård, floristlinjen nu på måndag så hon hinner inte vara med för hon ska flytta upp alla saker till sitt rum där uppe och sånt.. "/ hoppas att det kmr gå jätte bra för henne däruppe <3 Kmr ringa henne direkt på måndagkväll och fråga hur det har gått.. :) jag vet jag e lite av en "staker"  x) men kmr sakna henne något otroligt :( jaja får väl tänka på hur det ska gå för mig på sannarp så länge :P
 
// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0